Κυριακή 26 Απριλίου 2009

Εξοχική κατοικία στο Κεντρικό Άρτας

Ο δρόμος προς το Κεντρικό
.
Κάτοψη Α' ορόφου : 63.25 Μ2
.
Κάτοψη ισογείου : 77.35 Μ2
.
Πάσχα 1969
Ο αδελφός μου Νίκος ( αριστερά ) εγώ ( αριστερά ), ο αδελφός μου Δημοσθένης ( δεξιά ) κι η ξαδέλφη μου Πηνελόπη ( κέντρο ) στο σπίτι του παππού μου.
.
Κάτοψη προσθήκης : κουζίνα - λουτρό
.
Τομή προσθήκης
.
Όψεις προσθήκης
Δυτική ( αριστερά ) Νότια ( δεξιά )
.
Τοπογραφικό
Εξοχική κατοικία στο Κεντρικό Άρτας
Προσθήκη κουζίνας - λουτρού
Τοπογραφικό : Α. Πάνος - Σ. Πάνου, Απρίλιος 2002
Μελέτη : Σοφία Πάνου, Νοέμβριος 2002
Ύστερα από μια σοβαρή εγχείρηση, η μαμά μου απέκτησε προβλήματα μετακίνησης. Έτσι, το 2002, ο πατέρας μου αποφάσισε μια κατ' επέκταση προσθήκη κουζίνας και λουτρού στο πατρικό του σπίτι ώστε να τη διευκολύνει. Η προσθήκη έγινε στη θέση που παίζουμε παιδιά, το Πάσχα του 1969.

Δεν υπάρχουν σχόλια: